اس ام اس های عاشقانه

.

هر نُتی که از عشق سخن بگوید

زیباست

حال سمفونی پنجم بتهوون باشد

یا زنگ تلفنی که در انتظار صدای توست . . .

.

.

.

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی

شاید او حتی بگوید لایق من نیستی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . . .

.

.

.

هیچ خاری در سایه ی گل ، احساس خاری نمی کند

تقدیم به گل روزگار . . .

.

.

.

دل بی تو درون سینه ام می گندد

غم از همه سو ، راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پائیز

تقویم به گور پدرش می خندد . . .

.

.

.

ابرچشمم به هوای رخ تو بارانیست

مثل دریای دلت دیده من طوفانیست

یک نظر کردی ودل گشت اسیرت اینک

پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد